Barstow (Californie) - Santa Monica (Californie)

3 juni 2016 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

We did it!!! We zijn vandaag aangekomen op onze eindbestemming: Santa Monica. En hebben daarmee de Mother Road bedwongen. Onze reis was 2940 mijl, oftewel 4730 kilometer, lang. Zonder brokken. (Finishvlag.gif + dansendebanaan.gif)

Vanochtend reden we, bewust van onze laatste motordag, vanuit Barstow de droge, hete en vooral drukke highway op naar L.A. Veel vrachtverkeer en zijwind zorgden voor een inspannende laatste rit. Boven L.A. hing een dikke smoglaag. Onze gezichten werden helemaal zwart. Blegh!

In Pasadena stopten we bij een grote outlet 'Citadel' waar we een paar uurtjes geshopt hebben. Om 16 uur leverden we onze ijzeren vrienden in bij de Eaglerider in Los Angeles. Het zat er echt op. Wat een reis. High five!

Moe maar voldaan lieten we ons naar ons hotel in Santa Monica rijden, waar we nog twee nachtjes blijven. Morgen wat sightseeing en naar het strand in L.A. en zaterdag vliegen we weer terug naar NL...

Iedereen hartstikke bedankt voor het meeleven en de leuke reacties! We hebben genoten. Tot snel!

X
PJ en Alette

1. Elsa:
    Top! Tot zondag. X
  2. Kim:
    3 juni 2016
    WoW wat een reis, en gelukkig zonder pech en narigheid. Well done en een ervaring om nooit te vergeten! Dikke kus en een goede reis terug!!!
  3. Marijn:
    3 juni 2016
    Heel fijn dat jullie heelhuids zijn aangekomen!
    Geniet van het laatste stukje vakantie!
    X
  4. Leni:
    4 juni 2016
    Bedankt voor de felicitatie voor mijn verjaardag! Ik wens jullie nog een fijne paar dagen en een goede reis terug!Liefs van Frank en Leni.