Las Vegas dag 2

31 mei 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag hebben we de Trump Tower verruild voor een eenvoudiger optrekje in Ceasars Palace op de strip. Alles in de Romeinse stijl. Veel naakt. Je went eraan ;-)

's Middags vlogen we met een helicopter door de Grand Canyon en dronken we champagne op de bodem bij de Colorado River. Echt waanzinnig! Op de terugweg ging de zon onder en vroeg Pieter me.......

Of we nou eindelijk wat gingen eten. We namen de taxi naar Fremont. Dat is de wijk waar het gokken in Las Vegas ooit begon. Het ligt ver van de strip, maar is door de jaren weer helemaal hip geworden. We hebben ook hier een groot gedeelte van boven ervaren dankzij een kabelbaan waar je individueel langs het plafond van de passage zoeft. Erg leuk!

Ten slotte nog een gokje gewaagd: met winst! Jaja. Bijna genoeg om de taxi terug naar het hotel te betalen.

X
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Steven:
    31 mei 2016
    waanzinnig vet! wil ik ook met de helicopter. Op naar Cali!
  2. Leni:
    1 juni 2016
    Wat ontzettend leuk allemaal. Ik geloof dat mijn zus Janneke dit ook allemaal gedaan heeft.We hebben dus best een avontuurlijke familie.