Kingman (Arizona) - Las Vegas (Nevada)

30 mei 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Toen we vanochtend vroeg wakker werden, besloten we meteen op de motor te springen. Om 6.15 uur reden we weg uit Kingman. Via een fantastische bergroute (filmpje proberen we later te uploaden) kwamen we door een westerndorpje Oatman en tijdens de afdaling trapte ik door mijn voetrem. Bij het opnieuw starten van de motor deed hij het gelukkig weer.

We ontbeten in Bullhead city aan de Colorado river. Deze rivier scheidt Arizona en Nevada, dus over de brug kwamen we in de enerlaatste staat van onze trip aan. Rond 12 uur reden we door de zengende hitte naar Hoover Dam. Ontzettend druk (waarschijnlijk vanwege Memorial Day morgen). Een uur bergopwaarts filerijden in 35 graden.... poehhee!! Maar toen we over de Hoover Dam reden was het dat meer dan waard.

Via een surprise superdeal belandden we in de Trump Tower met gaaf uitzicht, waar we meteen een duik in het zwembad namen. Daarna een wandeling over de strip gemaakt. Nu roomservice besteld en zo in bad!

Slaap lekker! X

1. Elsa:
    30 mei 2016
    Wat een uitersten: Prairie en Las Vegas. Niet teveel gokken daar :-) geniet ervan.
  2. Mar:
    30 mei 2016
    Gaaf hoor al die verhalen, Geniet!! Dikke kus van ons xxxx
  3. Martine:
    30 mei 2016
    Jaaaaaaaaa viva las vegas!!!!!! Heel erg veel plezier!!!!!!