Las Vegas (Nevada) - Barstow (Californie)

2 juni 2016 - Barstow, California, Verenigde Staten

Wat gaat de tijd snel! Vandaag was onze enerlaatste motordag. Na een uitgebreid ontbijt (burrito, pancakes, churros en fruit) net buiten Las Vegas daalden we af door de droge en bloedhete Mojave Desert. Factor vijftig. Om de twintig minuten wat drinken en afkoelen.

Om vier uur kwamen we aan in Barstow en namen meteen een duik in het zwembad.

Morgen leveren we de motoren in in Santa Monica... Maar eerst gaan we nog naar een megagrote outlet net buiten L.A.

X

1. Elsa:
    2 juni 2016
    Ja niet te geloven hoe snel het gaat. Maar fijn dat jullie binnenkort weer terug zijn :-)
  2. Kim:
    Wat gaat de tijd snel!! Enjoy!!! X
  3. Yvonne:
    2 juni 2016
    Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt! Heerlijk om te lezen en jullie zo te volgen ;-) wat is America toch een prachtig land! Super mooie motoren, wat een ervaring!
  4. Leni:
    2 juni 2016
    Jammer voor jullie en voor mij dat jullie reis nu bijna afgelopen is. Het was ook een beetje mijn reis. In ieder geval nog een fijne dag!
  5. Margriet:
    2 juni 2016
    Heel leuk om via jullie mooie verhalen een beetje mee te reizen. Ik ga ze missen ;). Veel plezier nog!
  6. Harrie:
    2 juni 2016
    Time flies lieverds!! How bizar, de reis waar jullie al zo lang naar uitkeken is alweer bijna een geweldige herrinering. Om met een big smile samen op terug te kijken :) wauw! Nog even volle bak genieten daar! Xx
  7. Monique en Nans:
    2 juni 2016
    Wat een onvergetelijke reis! Leuk om het via dit blog mee te maken. Geniet nog van de laatste dagen en kom goed naar huis. Liefs, Mo en Nans